Flashtv Merhabalar, yarın 40 günümüz doluyor bugün saçımı boyasam hem kırk hemde bebek açısından sorun olurmu
Deletedmom224 Flashtv 9ay 12gün kuaför görmedi saçım😅Oğlum şuan 3ay 25günlük arayada korona girdi heryer kapandı.gidemedim.halada gitmiş değilim.carsamba gününe randevu aldım.boyatmak için🌸
LiTeraRy Flashtv benimkide 4 aylik oldu bende istiyorum aama bilmiyorum korkuyorumda birsey olur diye acaba boyatan varmi ki 🤦♀️
Rukiyemiran Flashtv kırkın çıksın sonra boya canım ben boyadım bisey olmadı evde boyadım ama boyarken çocuğu kucağına alma kokusu gitmesin ona bi sorun olmaz
gozdeninannesi Flashtv Ben evde kendim boyadım boyayabilirsin canım sadece saçında boyayı bekletirken bebeğinle başkası ilgilensin🌸
Berat_baran_kara Deletedmom224 aynı durumdayiz hamileliğimde bir yil önce saçımı kestirmistim boyatmistim iki yil oldu kalçalarıma yetişti uzunluğu boyalar ztn yukarda kalmadı uçlarda aşırı rahasizim bebeğim 2 ay 22 günlük bende gitsem bir an önce keşke 😒