Benim kızım 75 günlük, 2 bucuk aylık, sütüm yeterli gelmiyor.. (Arttırma yollarını arıyorum pes etmek yok)
Öyle bir ağlıyor ki, feryat figan ağlıyor saatlerce saatlerce gaz da var evet ama daha çok açlık. Doktor tartıda baktı anne sütü ile 50 gram Almıs sadece 5 günde. Günde 35 alması lazımmıs.
Sorum şu, bebeğin her istediğinde ver mama diyor ama aradan en fazla 20 dk geçiyor mama sız hep devamını istiyor. 40 cc yap dedi yavas yavas arttır dedi ama çıldırıyor 60 cc de bile bitince bagırıyor agzını açıyor, bugün bi 30 daha yaptım bu kez içti devamını bitirmedi öyle doydu simdi yatıyor.
Her istediğinde ver diyen doktor a şaşırdım açıkçası bi limiti olmalı diyorum limiti yok istiyorsa vereceksin diyor ama, bu düzen nasıldır anlamadım.