Ben kullandım çok memnun kalmıştım. Daha yeni doğum yaptığın için memelerin sağarken biraz acıyabilir. Bir de meme de sağıla sağıla alışıyor, az çıkarsa takma bir süre sonra çıkan miktar artacak.
yalnız memelerinde süt varsa ama bebiş ememiyorsa yine de pes edip biberona geçme, çene kasları geliştiğinde emecek hiç endişelenme 🌸
şimdiden hayırlı olsun annelik süreciniz 💕