Taze_annee Kizlar bebeğim yarin 3 aylık olacak şu an sadece saçımı ve emzirirken tişörtümü tutuyor ama bir kac yerde okudum bebekler elleriyle tutuyormuş bazı şeyleri bizde mi acaba sorun
Seherrumeysa94 Taze_annee evet eline poşet felan veriyorum tutuyor ama uzun süreli değil hep bir iki dakka sonra bırakıyo yada aldığı gübi de bıraktığı oluyo 4 aylık olucak biraz daha üstübe düşüyorum bu konuda