RundownMom Canım ben ilk oğlumda prima kullandım 2.de sleppye gectim daha sonra oğlum yoğun bakımda kalınca hastane poposunu molfixe alıştırmıştı sleppy pişik yaptı bende molfixe gectim oğlum 4 aylık bir büyük bedenini kullanıyorum bende 2,5 ay boyunca kakalı zbınlarını yıkamaktan bıkmıştım şimdide büyük beden takıyorum sorun yapmıyor arada çişini sızdırıyor 🤦♀️