Zuzuu Merhabalar Oğlum 3 aylık oldu sürekli uyurken irkilip korkuyor..uyutup odadan çıktığım zaman 5 dakika sonra ağlıyor hızlı hızlı..yanında oturduğum zaman uyuyor..yani bunu nasıl halledebilirim bilmiyorum..her bırakıp çıktığımda ağlıyor..
Yusufunannesi Zuzuu bebeklerde, sıçrama , irkilme ( sizin deyiminizle korkma ) normaldir. 4. Aydan sonra azalır 6. Aydan sonra tamamen biter. Yani ne yaparsanız yapın 6. Aya kadar devam edecek...
Ezo5742 Zuzuu Bence başucuna Kuranı kerim koyun yatırırken de sürekli okuyun Allahın izniyle Geçer Rabbime emanet olur insallah
Zuzuu Yusufunannesi inşallah geçer birde sürekli birini yanında istiyor odada yanlız bırakıp çıktığım zaman hemen uyanıp ağlıyor
Zuzuu Ezo5742 önce devamlı okuyordum ama sürekli yanında istediği için tuvalete bile zor gidiyorum inşallah okumaya devam edeceğim
Yigitpasaa09 Zuzuu bizim azalmıştı 3 ay 10 günlük bir haftadır aynısı oluyor sıçrama atağı galiba sürekli sıçrıyor uyandırıyor kendini kundak yapıyorum biraz etkisi oluyor 😢😢
Zuzuu Yigitpasaa09 evet bende kollarını mutlaka sarıyorum ama bu seferde ondan rahatsız oluyor ellerini çıkarmak istiyor napacağımı şaşırdım
Cansuu1 Canim benimde oyleydi buyuklerimden duydugum sey yataginin altina bicak koy dediler. Cok kucuk oldugu icin korkuturlarmis. Ben inanmayarakta olsa koydum sirf denemek icin ve azaldigini farkettim. Dene istersen
Zuzuu Cansuu1 ben pek öyle şeylere inanmam canım bana sürekli neden boncuk takmıyorsun diyorlar sinir oluyorum boncuk vs şeylerden medet ummak Allaha şirk koşmak oluyor en başta dua ediyorum duanın gücüne inananlardanım tek başına uyumuyor oluşu en çok beni yoruyor..
Yigitpasaa09 Zuzuu uykuya dalarken yapıyorum sakinleştiği zaman yoksa dediğiniz gibi kollarını çıkartmaya çalışıyor baya yorucu oluyor uykuya geçiş
omerinannesi0509 Zuzuu selam canım benim oğluma da aynısı oluyor 2018 de yazmışsın bu durumla nasıl baş ettin geçti mi korkmaları?