Merhaba anne ve babalar,
Bebeğimde süt alerjisi çıktı henüz 2 aylık ve anne sütüyle besleniyor, ama bu alerji neden oluyor, neden kendiliğinden geçiyor bilgisi olan var mı?
Bir de sadece süt ürünlerine değil alerjimiz, kuruyemişlere, susama ve belki henüz bilmediğimiz başka şeylere ne yazık ki, tabi hepsini kestim yemeyi, deneyerek bulmaya çalışıyoruz nelere olduğunu😔