Hayal123 3 aylık kiz bebeğim. ve bugünlerde birden bire daha da artan gazimiz var . emerken özellikle çıldırıyor gazdan ağlamaktan bağırsakları gurul gürül.. biogaia ve sab simplex kullanıyoruz 4 gundur sanki daha da arttı gaz . Ve ağlama atakları çok fazla arttı.. uykuda sürekli hareket halinde. İlaçlar devamlı kullanımda mi işe yarar acaba..
Oyku Hayal123 benim kızım da 3 ay 16 günlük aynı ilaçları kullandım fayda etmedi başka çözümler arıyorum çok zor durumdayız.
Hacerr Hayal123 ya bızede doktor bıogaı verdi öncesinde aamp sımpleks kullanıodum bıogına verdım baktım çok gazı var samp sımlekste verom dedim daha da artırdı cpcugum daha kotu oldu bilmiyorum ama bence bı tanesini kullanmayı deneyon bı de
Gamzetrl Hayal123 al bizdende o kadar karni gurul gurul denemediğim ilaç kalmadı artık alerjisi olduğunu düşünmeye başladım
JustGrace Hayal123 benim oğlum iki haftalıktan beri bu anlattığını durumda 😣 ve sab simplex ten aonra uykusunda kıvranmaya başladığını fark ettim ben de. Bugün 1 ay 1 günlük, artık fitil verdim çünkü damla anlık susturuyor ama başka bir faydasını görmedim.
Kuzummmmm Kızlar sutunuzu sağın bi kasığa içinede hindistan cevizi rendeleyin biraz. Bebeğinize içirin. Ilaç kullanmayın hiç.
Haticeakan Kızlar kimyon ve rezene👍🏻İkisini robotta çekin her emzirmeden bi yarım saat önce kaynatıp için dün bitmişti almadık dün gaz sancısı çok çektik bugün içmeye başladım çok şükür hemen çıkardı bnce damla falan hikaye biogaia kullanıyorum aynı zamanda dün sancıdan uyumadı yavrum bence deneyin ben bebeğime vermiyorum sadece kendim içiyorum sadece anne sütü alıyor çok şükür kime faydası olur bilinmez deneyin bnce🤗🤗🤗
Gokceperi Haticeakan bnde rezene ve kimyon içiyorum cnm cok sukur şimdilik iyi dediğin gibi içemediği gun olursa gaz sancısı oluyor amaiçtim gün daha rahat geçiriyoruz..
Kuzummmmm Eczanelerde satılıyor organik kabuklu hindistan cevizi . Küçük oluyorlar zaten ikiye bölüp küçük rendeyle beyaz kısmını rendeleyebilirsiniz.
Obirbalannesiii1 Ben nurs hayvers kullanıyorum etkisi çok var gerçekten deneyin derim rabbim şifa versin 🧚♂️
dodo JustGrace biz de sab simplexten sonra fitile geçenlerdeniz. Bugün ilk kez kullandık mışıl mışıl uyuyor. Yoksa uykusunda kıvranıp duruyordu zavallım
JustGrace dodo peki fitili nasıl kullanacaksınız? Çok ağladığında mı günlük düzenli mi? Doktorumuz günlük dedi eczacımız ağır gelir çok ağladığında verin dedi 🤷🏼♀️
Hayal123 Gamzetrl anladım canım aynı durumdayız Rabbim şifa versin yavrularımiza.. kaç aylık bebeğin cinsiyeti ne ve dalma probleminiz var mı🤦🏼♀️
Gamzetrl Hayal123 amin insallah canım 3 aylık tam kız çok zor uyuyo gazdan dolayı uyudugundada 10 dk en fazla 15 dk bütün günüm uyutmaya çalışmakla geciyo🤦♀️ bide emerken karni çok gurulduyo sizdede öylemi büyük insan gibi
Sarem80 Hayal123 ben metsil ve zinco kullaniyorum sonra doktora gittik kolik oldugunu öğrendim doktorum bagirsak duzenleyi surup gaviscon insant diye toz verdi onlarida kullaniyorum biraz rahatladik eskisi gibi degiliz ama hala devam ediyor kivranmalar ve aglamalar 😣
Sarem80 Hayal123 poposuna zeytin yagi sür kulak çöpüyle sonra bisiklet sürer gibi hareket yaptır masajini bol yap sana tavsiyem canim
Hayal123 Gamzetrl aynen öyle büyük insan gibi guruldamaya başlıyo.. o guruldamayla birlikte zaten ağlamaya başlıyor emmek istemiyor çocuk aç olduğu halde.. uyurken sürekli kıvranıyor dalamiyo