15 aylık bebegim var cok su icen ve cis yapan bir bebek… yüzüstü uyuyor geceleri ve yatmadan bezini degistiriyorum. Gece bütün giysileri ıslanmış olarak uyanıyor çiş bezden taşıyor. Ebebek baby&me 5 numara kullaniyorum. Eşim bezden degil yüzüstü yattigi icin taşıyor diyor. Bence bezden gibi…
Siz degerli annelerin yüzüstü yatan bebeklerine oglumun bi sorusu var👶
Sevgili bebisler kullanip kuru ve mutlu uyandiginiz bez hangisi? Lütfen bana yardim edin artik islanmak istemiyorum😢💦💧👍