Mrb.lar uzun zamandır post açmıyordum. Ama bi sizlerede sormak istedim. Kızım 15 aylık. Altını çok zor değişiyorum. Çok nadirdir keyifli değiştiğimiz. Eline bişeyler veriyorum oyalansın diye. Ya kalkıp gidiyor. Ya da zoraki değişiyoruz. Uyku gelince hele resmen ecel terleri döküyorum. Ben mi bi yer de hata yaptım diye sorguluyorum resmen. Kendi de çok ağlıyor bu sefer ben de sakin olmaya çalışıyorum. Ama bazen kızıyorum aşırı stres ediyor. Sizler de durumlar nasıl?