Tugbikoooooooooooo sahsen bebeğimi 3 ayrı bebek doktoru gördü ve gaz ve kabızlığa(kolikti ve karni fazla sisiyor sertlisiyirdu ) hepsi zeytinyağı ver dedi fitil veya ilaç verme yazayim ama zeytinyağı ver yapmazsa ilaç kullan dediler ki (ben zeytinyağının aasitik seviyesini dusurmek icin tava kizdiriyorum kaba kaiyuyirum soguyunca ondan veriyorum )doktorum hep doğal seyelrden yana ilac verince sorun yok zeytinyağı deyince insanlar amnnn veremem diyor hastalar ilaclarin içeriğini yan etkileri bilseler boyle demezler dedi su ise bebek ishalse,hastaysa,hava coo sicak terliyorsa ver yoksa 6 aya kadar gerekli degil demişti