Momymomm biraz zevk meselesi sanırım, ben mesela tek takım şeyleri hiç sevmiyorum. Aynı desen tabaklar, sunum tabakları, bardak desenleri, sofralar vs misafir için ayrı bir 12 kişilik takım da almadım mesela. Porland Morocco serisini 12 kişilik yaptım, Mudo’nun altın çkb takımını aldım, Karaca’dan da dümdüz ve uygun fiyatlı bir bardak takımı aldım. Orta sunumluklarım da sürekli değişiyor, Bambum, Paşabahçe, Karaca vs ürünlerin kullanıyorum. İlla porselenle porselen olur kafasında değilim ve bugüne kadar soframı beğenmeyen de olmadı hiç🐣🌸