Merhaba herkese
Bebeklerim 9 aylık gece sürekli olarak saat başı uyanıyorlar diş falan değil ve mama da yemiyorlar yani acıktıkları için de değil sadece uyanıyorlar ve geri uyumakta zorlanıyorlar. Ben de tek başıma baktığım için sabaha kadar biri yatıp biri kalkınca uykuyu unuttum haliyle. Var mı şunu yaparsan kesintisiz uyur dediğiniz bir öneriniz?