Kızlar bebegım 4aylık hala asırı gazli cıkartıyorum bes dakıka sonra yıne aynı aksama kadar boyleyız ve ıkı aydır yesıl kaka yapıyor camur gibi alerji icin yeterli sebebmi varmı basına gelen alerji doktoruna gitsem test yaparmi sürekli huysuz cok yoruluyorum