Duygu123 Şimdi öncelikle bebeğinde egzaması olan anne olarak benim yaptıklarım şunlar;
Kıyafetlerini bitkisel deterjanla yıkıyorum,yumusatıcı kullanmıyorum,ekstra durulama yapıyorum ve her kıyafetini ütülüyorum.
Banyoda hafta da 1 kez şampuanlıyorum(mustela)
Hergün temiz cildini nemlendiriyorum (mustela/stelatopia)
Pamuklu giyisiler giymesine özen gösteriyorum yünlü hırka-yelek giydirmiyorum.
Sıcak hava egzamayı tetikler bebeğinizi kat kat giydirmeyin. Bulundugu oda 22-24 derece olsun
Egzama alerjiyle de ilişiklidir. Emiyorsa yediklerinize dikkat edin.
Benim yaptıklarım bunlar. Uzun süredir yeniden cıkmadı. Sadece boynunun altında var orası da havasız kaldıgı için iyileşme süresi uzadı.