Elaes 4 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım bu kadar zaman geçmesine rağmen dizlerim çok ağrıyor yürürken oturup kalkarken çok zorlanıyorum bu durumu yaşayan var mı sizce neden olabilir kadın hastalıklarına mı ortopediye mi gitmeliyim
newmoom Elaes merhaba Ortopedi ye gidin benim de kalçama birşey oldu. 1 ay çektim yürüyemez oldum hatta yuruyemiyirum da diyebiliriz. Emar ultrason çekildim. Şükür temiz çıktı. Sonra regl oldum birden bire geçti. Çok şükür. İnşallah sizinkide geçer.. Sağlıklı günler💗