annediyeabartmayin ben başından beri sagdim canım hastanedeyken sütum inmişti benim biraz eve geldim duş aldım emzirmeye çalışıyorum uykulu zaten biraz emiyo emmiyo falan 3. Gün ateş sıtma oldu bende mastit olcaktim az kalsın hemen sağmak geldi aklıma düzenli sagmaya başladım ilkten iki göğüsten toplam 150 CC falan çıkıyordu bir sağımda, sonra git gide arttı çok sutum vardı benim 380 CC sagdigimi bilirim iki göğüsten sonra annem gidince azaldı biraz yorgunluktan ama yinede günlük ortalama 1 litre sagiyordum, ne kadar icerse veriyordum ben ilk zamablar aşırı icemiyorlae zaten geri kalanı buzluğa atmıştım hep, sağıma alışık olmayan goguslerdeb süt çıkmıyor diyorlar ama bilmiyorum bir kere sağıp dene istersen ama emzirmek gibi değil benide bı dönem biraz emmisti bebeğin cektigiyle pompa çok farklı, 2-3 saatte bir sağman lazim, çok zor birşey 3.5 ay sagdim uyku muyku yoktu bende