KeremTalha_4153 VERA19 ben bunun 9 unu kullanıyorum . Çok memnunum. Düzenli kullandıktan sonra azalma ve incelme oluyor ciddi anlamda. İlk bir kaç defa çok acı hissediyorsun.. düzene girdikten sonra bütün vucudunu yarın saate yapıyorsun.
Mervee1 VERA19 sakın kullanma batık ve yara oldu benim tüm bacağım cildiyeye gittim lazer e git dedi ilaç verdi bende lazere gittim öyle geçti
Misskokulum VERA19 silk epil9 olanını kullanıyorum aşırı memnunum sadece tek tük bacakta batık yapıyor gürleşme sertleşme olmadı 😊
Sevdasoylu VERA19 silk epil9 var ama kullanmiyorum ağda yapıyorum. Hangisini alırsan al hepsi çok can yakıyor😩
VERA19 Sevdasoylu Evet ya benim de canım hepsinde yanıyor.Benim de ağda makinem var ama kendi kendime yapamıyorum😐
Tuba VERA19 Bunu değil de aynı serisinin 9 numarasını kullanıyorum çok memnunum. Braun Silk Epil’in tüm serileri iyidir🙏🏽
-erCansu- VERA19 9 olanini kullaniyorum senelerdir cok memnunum ayrica dusta alabiliyor olmak cok guzel acımıyor suyun altinda 😅