Merhaba kızlar,65 günlük bebeğim var,son 1 haftadır sağ göğsüm yumuşacık,eskisi kadar süt dolup taş gibi olmuyor ama bebeğim emerken süt geliyor,sol göğsüm ise hala çok sert bir değişiklik olmadı onda.bu anormal bir durum mu acaba,birlikte terbiye olması gerekmez mi göğüslerin?