Dün aynısını yaşadık yatmadı yatırmadı kucağımda uyumak istiyor yerine koyuyorum çığlık, çığlığa. Yatağımıza aldım dedim hani rahat eder hisseder yok anam yok illa üstümde olucak yana koyuyorum ağlıyor üstüme alıyorum susuyor gram uyku uyuyamadım gece şimdi gene kucağımda biberonda sevmiyor pek eşim aldı sabah sen yat dedi biberonla süt vereyim. ama yatmak mümkünmü ağlama sesleri gelince. Beynim kaynıyor 🥴🥴🥴