Herşeyi denemiş bir anne olarak yazıyorum rutin oluşturdum hep şaştı uykuya hep direniyor uyanıklık sürelerini kaçırmamama rağmen .Doktor kilo alımı fazla 2 saatten önce emzirme dedi bebeğim sürekli emmek isteyip memede uyumak istiyor memeden süt gelmesi azalınca bu defa da ağlayıp uyumuyor bende memede uyumayı unutsun diye dünden beri emzirip 15 dakika sonra yatırmaya çalışıyorum çok ağlıyor yanına atletimi koydum onu kokluyor ama ağlıyor sakinleştiriyorum kaldırıp yatırınca tekrar ağlıyor odayı karartınca uyutacağımı anlayıp ağlamaya başlıyor daha 3,5 aylık ne yapacağımı şaşırdım doktor da memede uyutma seni yorar dedi gerçektende öyle Sürekli emmek istiyor dün çok ağladı dayanamıyorum yarım saat salladım inat etti uyumadı bende bıraktım başka bi saat uyuttum 1-1,5 saat uyanıklık süresini hiç bir zaman uymuyor .Benim gibi olanın önerisi var mı acaba ,düzeni isteme sebebim uyku eğitimi zamanı kendi uyumayı öğrenmesi için zamanı gelince