Güzel anneler kızım 8 ay 15 günlük maşallah hararetli aktif bir bebek şimdiye kadar sadece gel kelimesini duydum aslında çok takılmıyordum çünkü zamanla o isteyince olur diye düşünüyordum ama bir kaç gündür böyle bağırarak bize bişeyler anlatmaya çalışır gibi konuşmaya çalışır gibi ama çok anlamsız seyler ilk çocuğum olduğundan hiç bir fikrim yok açıkçası eşimin yiyeni var oda 7 yasında konuşamıyor ve oda böyle kendini ifade edemediği için bağırarak bişeyler anlatıyor ama evet hayır dışında hiç anlaşır bir kelime kullanamıyor şimdi korkuyorum acaba bütün bebekler böylemi yapıyor yoksa bir sorun belirtisi mi bir doktora gitmeliymiyim lütfen bilen ve fikri olan yardımcı olsun 🙏🏻