Bebeğim 16 aylık son zamanlarda tamamen bana yapışık herseyini ben yapıyorum hep benimle oynayacak babası da çok ilgili aslında ama oğlum yalnızca beni istiyor hiç bir iş yapmama izin vermiyor dün de beni çok bunalttığı bir gündü bende sesimi yükselttim normalde hep sakin ilerleriz ama dün bende kızdım gerçekten bağırdım biraz tabi sonra öpüştük ettik oyun oynadık kaç saat uyudu bu sabah ağlama krizi ile uyandı öyle ki bizi hiç duymuyor sadece ağlıyor kucağıma gelmiyor babasına gitmiyor sadece bağırıyor gözünden şıpır şıpır yaş akıyor sizce bağırmamdan ötürü mü oldu çok kötü olduk babasıyla yarım saat aralıksız ağladı kriz şeklinde