Arkadaşlar her gün soru soruyorum kızmayın. Valla bu emzirme ne zormuş ya hamilelikte hiç düşünmedim bu kadar zorlanacağımı. Bebeğim 16 günlük oldu. Şimdi de şunu soracağım. Dünden beri memede kalış süresi azaldı. Normalde iki meme bir saate yakın sürerdi. Şimdi 30-35 dk da bitiyor emme işi uyuyor. Acaba çenesi güçlendiği için işini çabuk mu hallediyor; yoksa süt yok deyip bırakıyor mu? Aklımda yine deli sorular yav