BuseTolgaTaha aysecik_c canım benim oğlum 2 yaşına giricek haziranda Hala yapıyo ara Sıra sinirlendiğinde heyecanlandığında vs ufakken daha çok yapıyordu titretiyordu aynı şekilde doktora götürdüğümde sordum normal huy edinmiş dedi korkmana gerek yok yapma deme daha çok yapıyorlar
Annesininpogacayanagi aysecik_c bzimkide öyle cnaım. Ama yumruk yapmıyo kollarını iki yana acıp titriyo cok normal bence. Bişeyi Almak istediğinde, heycanlandıgında, agladıgında, sinirlendiğinde yapıyor genelde
Bukrem62 Oğlum 7 aylık o da son günlerde bu hareketi çok yapıyor eşimle gülüyoruz biz 😁 hiç aklımıza kötü bişey gelmedi🤷
_yaseminturann aysecik_c ellerini tuttugunuzda duruyorasa sorun değil ama durmuyor devam ediyorsa epilepsi olabilir bize öyle demişti doktorumuz
Bulutbey aysecik_c oğlum 5 aylıkken de yapıyordu öyle doktora videosunu attık sonra kontrolde de baktı. “Tepki veriyor korkacak bir şey yok” demişti. “Eğer bu olurken gözlerinde kayma vs olursa çocuk nöroloji ye gitmeniz lazım” demişti.
Serenibrahim aysecik_c canim normal o bnimkide oylydi videosu var hatta atmayi bilsemde bi baksaydin icin rHtlrdi
Prensesannesi53 aysecik_c bizimki de o aylarda yapıyordu hemen engel oluyordum ellini aciodum dikkatini dağıtıyordum filan ama simdi 10 bucuk aylık birakti yapmayi korkma
Deletedmom74 aysecik_c oğlum sinirlendiğinde ellerini yumruk yapıp sıkar ve ağzını aşağıya doğru açarak dudaklarını gerer bilmiyorum anlatabildim mi ama ellerini sıkıp dişlerini gösteriyo sinirlenince. Bunda bir sağlık problemi göremedim ben çocuğu sinirlendirmeyin olsun bitsin😂😂
Mamaqueen aysecik_c aynisini benim bebegimde yapiyor. Bu ara azaltti tabi onceden daha cok yapardi. Tepkisini ifade ediyor