Defne_Sare verdiğim her şeyden bir parça önünede koyuyorum. Oynuyor yemekle, ağzına götürüyor tutup, eğleniyor yemek yerken. Daha fazla istemediğini anladığım an mama sandalyesinden alıyorum.asla zorlamiyorum. Blw kaşık karışık gidiyoruz,kasigina yemek koyup eline veriyorum. Şuan yemeği görünce sevincten bağırıyor çok şükür.her öğünden sonra etraf üstü başı fena batıyor günde en az 3 kere komple soyup yıkıyorum. Zahmetli ama değiyor çok sukur