BetulAhmetEr Hanımlar merhaba oğlum 3 aylık göbek fıtığı car göbek kordonu çok genişti be geç düşmüştü daha sonrada göbeği dışarı çıkto doktoe göbek fıtığı 2 yaşına kadar geçer dedi. Böyle bi durum yaşayan bebeğinde zamanla geçen varmı?
Ccansuu BetulAhmetEr merhaba bizde de vardı 3. Aydan sonra geçti elinizle bastırdığınızda içeri çöküyorsa renginde falan bi değişiklik yoksa normal demişti çocuk cerrahisine götürmüştüm iki yaşına kadar takipte kalıyoruz geçmezse demişti sizinki de karın kasları güçlendikçe geçecektir geçmiş olsun 🌱
Ikimelekannesi26 BetulAhmetEr benim oğlumun da kordonu büyüktü hatta o mandal gibi birşey takıyorlar ya iki tane takmışlardı çünkü bir tane tutmamıştı çok geç düştü ve geç iyi oldu göbeği bize de fitik var dediler tam olarak ne zaman geçti hatırlamıyorum ama Tahmini4-5 ayında bitmişti fitik da gazdan oluyormuş zaten zorladığı için gazı rahat çıkarabildiği zaman geçer diye düşünüyorum
1Mother1Boy Geçmiş olsun Öncelikle. Bizim de aynıydı göbeği dışına çıkıyodu doktora sordum baktı fıtık var dedi 2 yaşına kadar geçer dedi. Bebeğim o zaman 45 günlüktü. Bizim cok erken geçti 2 hafta sonra geçti.
BetulAhmetEr Ccansuu elimizle bastırdığımızda çöküyo ama baya dışarda 2buöuk cm yaklaşık oyüzden gördükçe acaba nezaman geçicek diyorum tedirgin oluyorum sizinde çok dısardamıydı?
Ccansuu BetulAhmetEr evet kıyafetinden bile belli oluyordu merak etmeyin bir anda geçip gidiyor fazla ağlamamasına dikkat edin
Arenn BetulAhmetEr bizimde wardı böyle top gibi değildi kola kapağı kadardı aşırı gazlı reflü lü ağlayan bebekti kendiliğinden geçti dr geçmezse ameliyat demişti ama şükür şuan normal ama 4. Ay dan sonra düzeldi sanırım
Minikkuslar BetulAhmetEr canım benim kizimda da vardı. Aynen bizim doktor da 2 yaşına kadar geçer. Geçmese küçük bir operasyon olur demişti. Gittikçe buyuyordu. Ozellikle agladiginda ve Gazi oldugunda şişiyordu. Bez sardim o zamanlar birseyler yaptım geçmedi. En son para baglayanlari duydum ben de yaptım bozuk parayi küçük bir parça kumaşa sardim acitmasin diye. Göbeğini içeri koyup duzelttim üzerine parayi koydum ve flaster bantla bantladim 1 hafta kadar sonra açtım duzelmisti. Geçmiş olsun canim
BetulAhmetEr 1Mother1Boy gazlı yada ağlayan bi çocuk değil ama çok dışarda bilmiyprum geçer inşallah 3 aylığız şuan😢
1Mother1Boy BetulAhmetEr Inşallah en kısa zamanda geçer. Bende cok korktum doktorumuz fıtık oldugunu soyleyince. Doktorumuz bana tulbentin içine demir (5kurus) koy düğüm kenara gelcek şekilde bağla cok sıkı olmayacak şekilde. bu şekilde daha cabuk gecer demişti. Yaptım çok çabuk geçti. Belki siz de yapmak istersiniz.
BetulAhmetEr 1Mother1Boy bikaç kişiden duydum 1tl koyduklarını söylediler ama uygulamadım bilmiyorum iyi gelir mi acaba.
Arenn 1Mother1Boy dr bize sakın öyle bişey yapmayın dedi yanımda annemler wardı tahmin etti herhalde yapacağımızı bak eskiler para kuşak bağlar sakın yapma kendi düzelirse düzelir o şekilde müdehale etme dedi
1Mother1Boy Arenn Bana doktor öyle söyleyince şaşırdım açıkçası hiç beklemezdim doktorun öyle söyleyeceğini.🤗
Arenn 1Mother1Boy açıkçası ben denedim birkaç gün parayı kaynattım gazlı beze sardım falan 2-3 gün ama sürekli bağlamadım sıkar acır diye korktum sonra kendiliğinden geçti bağırsak o boşluktan çıkarmış büyüdükçe karın kasları geliştikçe düzelirmiş nitekim de öyle oldu başka dr a da gösterin sizinki bizimkinden büyük😔 ameliyatsız geçer inşallah yazık yawrucağa sağlıklı olsun tüm bebekler 😊