466378 Azerikizi 37 ateş değil 37.3 üstü ateş bende 37.2 de goturdumndoktora eve geri gönderdi beni ertesi günde normale indi vücut sıcaklığınla alakalı o hattta benım bebeğimin atesınhep 36.8 cıkıyor
Kermagah ElfYgt onu duymadım canım benkm oğlumun suan ateşi var mesela iç atesıne de baktım bıraz sirkeyle suyu karıstırdım eklemlerıne koydum bilmıyorum sakıncalıysa yapmayın tabi
Cansudurmaz Azerikizi 38.5 olmuştu en yüksek evdeyken ama dr ölçtüğünden en son 39 olmuştu. Sonra hemen ilaç verdi orda düşmüştü ateşi
Azerikizi Cansudurmaz bizde canim en fazla 37.8 oldu sence engeksyon ola bilirmi? Suan dustu cok sukur islak havlu koydum eklemlere
Cansudurmaz Azerikizi iki gün devam ederse ates yükselmeye bi test yaptırın derim. Bebişiniz kızsa idrar yolu enfeksiyonu riski yüksektir
jap Azerikizi sevindim canım❤️ Aklında bulunsun 38 olmadan telaş yapmak şurup vermek yok daha büyücek annesi diş çıkarcak üşücek ateşlencek korkma 😊
Deletedmom421 Azerikizi canım doktor bebeklerde 37 bucuk atesin normal olduğunu söyledi gerçektende öyle benim oğlumun başı bazen 38 di normal korkma huysuz değilse sütünü içiyorsa çişini yapıyorsa burnu tıkalı değilse bişey olmaz insallah bol bol emzir