Aryemus_3 Hanımlar 2 aylik bebeğim var hem aşırı gazlı hemde yüzünde egzama sonrasında da vücudunda kızarıklıklar oluştu doktoru diyet yapmamı söyledi bide krem verdi şimdi ne yiyeceğimi şaşırıyorum özellikle kahvaltıda aynı durumu yaşayanlar varmı önerileriniz
Noyan52 Aryemus_3 benim bebeğimdede süt ve yumurta alerjisi çıktı bende diyetteyim etrafımda inanılmaz bi baskı var az bişey ye bişey olmaz bundan bişey olmaz onun içindeki pişmiş bişey olmaz sütün kesilir gibi daha bi çok saçma saçma şeyler söylüyolar En iyisini doktor bilir ben onun sözünden çıkmıyorum ve sonucunda evladım söz konusu yaptığın bi kaçamak çocuğunun alerjisinin iyileşme zamanını uzatır dedi Buda demek oluyoki çocuğum o yiyeceklerin vitaminini daha geç alıcak o yüzden çok dikkat ediyorum sende doktorun dediğinden çıkma etraftakilerin lafı hiç bitmiyo
Yigidom Aryemus_3 kahvaltı biraz sıkıntı oluyo ama su ve unla güzel kepler oluyo üstüne reçel bal sürülüp yenebilir. Bu arada ben semizotu ve dereotu cok yiyorum kahvaltıda açığı kapstmak için en azından böyle vitamin alsn bebişler
Berii Aryemus_3 ben zeytin pekmez ceviz yiyorum kahvaltıda, pekmez en güzel süt yapan şeylerden biridir, ekmeği bandırıp bandırıp yiyorum bol bol su için korkmayın sütünüzün kalitesi düşmez Allah’ın izniyle☺️🌸
Minik2589 Aryemus_3 7,5ay oldu bizde diyetteyiz oğlumla birlikte ☺️👶kahvaltı genelde zeytin reçel ,yesillikler oluyo başka seçenek.yok cunki ,paketli gıdalarda yasak olunca ancak bu kadar oluuo.cok geçmiş olsun sizede biran önce geçer inşallah 🙏 🙏
Aryemus_3 leyla24 gönlüm kaldı onlardan bi aydır süt diyeti 4 gündür de yumurta diyetine başladım üstelik aileler ve eşim abarttigimi yemezsen sütün vitaminli olmaz eskiden boylemiydi diyorlar sanki çok memnunum
leyla24 Aryemus_3 aynisini bende yaşadim nr sacma dimi insan kndi kndine eziyt eder mi gelde anlat cahil insanlara sen yap allahn izniyle biter
Berii Aryemus_3 sakın dinleme çevreni bana da aynılarını dediler, yedim sütlü tatlıları yoğurdu peyniri taki oğlum ağız burun kusup ertesi günde kanlı kaka görene kadar. Çocuğun en iyi doktoru annedir, hislernize her zaman güvenin. Geçmiş olsun.
Mugehan Aryemus_3 esin bi yandan dogru soyluyor normalde doktorlar vitamin takviyesi veriyormuş ama banada veren olmadı araştırıp muadil urunleri yedim bende
Aryemus_3 Noyan52 Aynen hiç bitmiyo kendi annemin bile şimdi yavrucum biraz iyi oldu kızarıklığı kremden mı yaptığım diyetten mi bilmiyorum artık
Yigidom Aryemus_3 bitmez bitmez ve cevremdekiler ye dedikce boğasım geliyo hepsini bide dün kaynanam aramış o çocuk zayıflamış mı diyo gayette iyi çocuk daha 4,5 aylık bebeğim ek gıdayamı baslasan senin sütün ona yetmez diyo tersledm hımm yapıp sustu. Ben yetip yetmeyecegini bilmiyrm sanki çocugu ben değil onlar büyütüyo allahtan annem böyle geri kafalı değilde o destek oluyo
Aryemus_3 Yigidom Hamileyken ayrı bitmez emzirirken ayrı benim kayinvalidem de diyo sütün yetiyor mu görüyor ki çok şükür bebegimin kilosu iyi geçen onlarda tatlı borek yememisim diye kızmışlar anlattığım halde diyet yapıyorum dr önerisi ile
Berrakdeniz Yigidom nefret ediyorum böyle insanlardan. Illa karışacaklar..bende görüntülü konuşuyorum bebek bir ağlasa aç o annesi aç diyor.saclarim tüylerim diken diken oluyor biri bana bu çocuk açmi diyince .kadinin düşmanı gene kadın
Aryemus_3 Yigidom deneyecez artık herşeyi zaten oğlum iyi olsun büyüsün hayırlısı ile eve dereotu ve kimyon sokmayacam 😉
Aryemus_3 Berii Bende onları yiyorum teşekkür ederim hepimize geçmiş olsun Rabbim miniklerimizi korusun bizede güç sabır versin
Ervanec Bende yapıyorum diyet zeytin domates salata reçel bal patates kaynatma kızartma arada sucukta yiyorum onun bi etkisi olur mu sizce gaza yada alerjiye
Noyan52 Olich bebeğimde daha iki haftalıkken yüzünde bi sürü kızarıklıklar oldu doktora gittim süt ve süt ürünlerini yumurtayı kes bi bakalım dedi kestim gerçekten düzelmeye başladı sonra mesaj yoluyla görüşme sağladık şimdi bu hafta teste bekliyo bizi öğrenince yazarım
Olich Ervanec biz gaita testi yaptırdık ama orada genel bir şey çıkıyor detaylı Bilgi vermiyor. Bu sebeple sordum 🥰 araştırmaya devam…