Berffff2 Yeni doğum yaptım bebeğim 3 günlük ve 37 haftada doğdu sarılık olmaması için bol emziriyorum ama bazen uyanmıyor uyandırabilmek için ne yapmam gerekiyor 😔
EDT Berffff2 Canım uyandırmak çok zor hepimiz yaşadık benim kızım soymadan altını açmadan asla uyanmıyordu🤦🏻♀️
Aryemus_3 Berffff2 Biz ayaklarını cimciklemekten bi hal olduk altını açınca yine uyanıyordu şimdi uyumak bilmiyor 2 aylik ah ahh
pilavustutavuk Canım bana doktor ayaklarının altını gidikla uyanmazsa topuğun çok hafif cimcikle, uyanmazsa yanağını okşa ,uyanmazsa altını açıyor gibi yap ,uyanmazsa üstünü soy geri giydir demişti 😁😁😁
pilavustutavuk Berffff2 çok çok azcik :) yani yeterki uyansinda aç kalmasın diye yapıyor insan bebeğinin iyiliği için
pilavustutavuk Berffff2 yada ben baş parmağım ile orta parmağımı birleştirip topuğuna vuruyordum hafif
Bsrkoc Berffff2 burnunu sıkıyordum topuğunu sıkıyordum yine de uyanmıyordu kulağının içine dokununca irkiliyordu emiyordu 😊 tavsiye ederim