Yarimmmm Kızlar 2 aylık bebegiğiö var ilk 1 ay anne sütü ile besledim ama şuanda hiç sütüm yok tamamen gitti mamayla besliyorum tekrar sütüm gelmesi için ne yapabilirim
Aajrl12 Yarimmmm bol bol sıvı tuket, dereotu,yeşil sogan, konposto, tahin pekmez ye canım benimde bırara sütüm kesilmişti ben bunları yediğimde geri grlmişti , sıtres yapma düzelirsin canım ☺korkma donem donem olur
GSA1319 Yarimmmm birden mi gelmemeye başladı emzirdiğiniz sürece azalsa da süt salgılanır aslında bu gibi durumlarda sağım yapmanız gerekiyor
Kermagah Yarimmmm promaltlardan kullan canım bestlak damla iyi diyorlar bıde en az 3 lt su ve bol yeşillik benımde azalmıştı su ve promaltla arttırdım tabi bebegım red ettıgı için süt falan kalmadı
_yaseminturann Kermagah bebeğinizi ne kadar emzirdiniz suan bende red yasıyorum sanırım 54 gün küvozde kaldı ve biberonla beslendi her yolu denediğim halde memeyi tam tutamadı 5,6 gün tuttu bıraktı😔 o 5,6 günde sütüm o kadae artmıstıki şimdi yine başa döndük sağıyorum az az geliyor
Brna-34 _yaseminturann bizde meme reddi yaşıyoruz daha 24 günlük bebegim var sağıp veriyorum ama bi kac gündür sütümde azalma olmaya başladı emzirmeye çalışıyorum tutmamakta ısrarcı 😔
Kermagah _yaseminturann kesınlıkle yemklerını kasıkla ver kundak yap bebegını bıberon hıç kullanma bnde cok red yasadım 5 ay 24 gunkuguz ıkı hafta oldu bırakalı ama uyurken yınede emzırıyorum neler cektım var ya…sakın bırakma canım sütünü hep sag öyle ver kucagına al dans ederek emzır ayakta emzır bunları dene red ettıgı zaman 20 cc faln kasıkla doyur tam doymasın sonra tekrar dene yıne red edıyorsa bıraz oyala konuş oyna tekrar dene bunun tek caresi hep denemek inat yapmak allah yardımcın olsun
Gtfssdh Yarimmmm hiç gelmemesi nasıl oldu çok azalabilir ama bitmez hep emzirin 2 2.5 saatte bir emmedimi diyelim sağın az bile gelse en fazla 3 saatte bir promalt için çok su 3 4 litre havuç sarımsak marul yiyin dereotu her gün yiyin bulgurda süt yapar
_yaseminturann Brna-34 oyy oyy o kadar can sıkıcıki tam alıstı tutuyordu diyordum hatta acıdan ağlaya ağlaya vazgcmeden emziriyordum nolduyda almadı elleriyle itiyor kafasını ceviriyor ve cıglık atıyor😔hem sağıyorum yetmediğinde de mama takviyesi siz mama veriyormusunuz
Denizanasii Yarimmmm Canım dün çocuğumun alerji problemi için çok iyi bi profesöre göründük. Diyet yaptığım için sütün azalabilir dedi. Bol bol sıvı al ama şekersiz (gaz yapabilirmiş) ,sonra özellikle sütüm var de ve bebeğini severek isteyerek emzir , çocuğunu soy kendinde soyun göğsünün üstüne yatır orda göğsünle oynasın dedi. Bunun harici faso fiso ne yesen psikolojik olarak artmadığınu düşünürsen zaten azalır dedi. Bol sütlü günler diliyorum 🥰😘
Kermagah _yaseminturann etme canım daha cok küçük gecici bir dönem oldugunu düşün sürekli sütünü sürekli sağ bırakma en kötü sagdıgını verirsin