Koza benim kızımın da eli hep kulağında, bazen külagi da akıyor gibi oluyor banyo yapınca çok içeri girmeden temizliyorum. Acaba sıvı dediginiz o mu ?
Doktorumuz bazı bebeklerin kulak ici kanalinin düz olduğunu bu yüzden içindeki kirin dışarı akabilecegini hatta bunun daha iyi olduğunu söyledi, ıçerde birikme yapmazmış.
Kaşımaya gelince diş çıkarma döneminde bebeklerin eli hep kulağında, kaşımaya çalıştığı için kızarıyor olabilir mi, biz de oluyor mesela..
Size enfeksiyon olduğunu kim söyledi, mesela ben olsam kbb uzmanına götürürdüm 🤔