1kucuk_ask 3 , 5 , ve 13. Aylarda uygun gördü doktorumuz ilk iki dozlarını yaptırdım bir sıkıntı olmadı çok şükür 13. Aya zaten daha var. Eğer imkanın varsa ikisinide yaptır. İli farklı aşı bir menenjitin a tipi diğeri ise b tipi. Ve ülkede Vaka sayıları artmış durumda. Riske atmamalısın bence