Zynpsare Bebeğimin ateşi vardı ben de üzerini çıkarmıştım yarım sattrbir ölçüyordum uyuklamışım 1 saat olmuş 36.4 e düşmüş ne yapayım battaniyeye sardım kucağıma aldım
Msstiskaya İnce bir müslinle kundak yapıp üzerini yine bir müslinle örtebilirsin. Çok terlemez de üşümezde . Çok geçmiş olsun ateşi düşmüş sizde rahatlayın uyuyun artık.
Zynpsare Melek22 kısa kollu zıbın vardı üzerine ince uzun kollu giydirdimtayt çorap bir de çıkarayım mı o zaman çok zormuş ateş ne yapacağımı şaşırdım
1kucuk_ask Zynpsare ınce uzun kollu kalsın taytta kalsın ama corap kılotluysa onu cıkart ayagına kısa corap gıydır bıde battanıye kalınsa onu ortme ınce pıke gıbı bısey ort
Zynpsare 1kucuk_ask tamam çok teşekkür ederim kısa çorap ince polar battaniye örttüm onu biraz daha önce öteyim o zaman