Melissakuzusu Selam kizlar ben rota virus asisini bebegime ilk dozunu 2.ay sonunda yaptirdim ikinci dozunu 3.ay sonunda yaptilar. Ama karsilastigim bebeklerde iki ay arayla yapmislar sizlerde durum nedir acaba
eesmadere Melissakuzusu Bizim doktorumuz 2-4 ya da 3-5 yaptıralm dedi. Biz 3 ve 5te istedik. 2de zaten 3 aşı oldu onu araya sokmayalm diye.
TalentedMom Melissakuzusu biz 2.aysa yaptırdık son dozu da 4.ayda yapılacak mutlaka araları 2 ay olmalı