ikizannesi20 ilk doğduğunda aptamil kullandım evet gaz kabızlık yaptı bıraktım bebelac golda geçtim o hiç iyi gelmedi bize 4 buçuk aylıktı tekrar aptamile döndüm şuan 7 ayligiz hiç öyle bi sorunumuz olmadı biraz daha bağırsak durumunun düzelmesi lazım aptamil için canım