mervegny bende 12 gün önce dogum yaptım, 5 gün göğüs yarasından aklımı yitircektim cok yara, biberonla mamaya basladım bu seferde mememi almayaya baskadı cok istahlı yetişemiyorum diyodum ama sabrın sonu selamet sabredin biraz emzirdikce süt geliyo birazda güzek yiyin hersey güzel olcak bende yetemiyomus gibi oluyorum ama mamayıda verince memeyi istemiyo, bazen napcagımı sasıyorum sonra suratına bakıyorum hersey geciyo