Fdsa Kızlar göğüs uçlarım il zamanlarda yara olduğu için çareyi mama da buldum pes ettim şimdi ise çok pişmanım geri getirmek istiyorum bir fikri olan var mı? Damla damla geliyor suan ama?????
Yekyek12 Fdsa bebeginizi korkmadan emzirin o sutunuzu geri getirecektir. Surekli meme verin. Yara olusursa remolent krem surun hemen etki ediyor. Yikamadan bebeginizi emziredebiliyorsunuz. Sicak suda sutu arttiriyor dustan sonra bol bol emzirin.
Deletedmom381 Fdsa damla damla bile olsa emzirin ki sütünüz gelsin. Yara olursa da krem sürersiniz korkmayın. ben ağladığımı biliyorum emzirirken.. hemen pes etmeyin 🌹
Beyzaerturk54 Fdsa Ağlaya ağlaya emzirdim ama pes etmedim 🙏🏻 Pes etmeyin krem kullanın yada kendi sütünüzle silin
alibeyannesi Canım bi tencereye kuru kayısı dut kurusu kuru uzum 1 adet çubuk tarçın 1 bardak şeker malzemelerin hepsini köy kaynayınca şeker at altını kış birazdan öle kaynaşın ılıyınca iç inşallah faydasını goreceksin. Dut kurusu biraz fazla olsun
Yekyek12 alibeyannesi resmen lohusa serbeti 😁 bugun dahi canim istedi bir yil olmasina ragmen 😊 cok guzel sut yapar 👍👍
Sultan2106 Benimde yara oldu kanadı etin kopacak gibi her emzirmede ayaklatımı yere vura vura dişlerimi sıka sıka emzirdm benmkide başta sutum gelmediği için mama verdik memeye donuş çok zor oldu ama başardık asla pes etme derim
Blackwoman Melekbebissssss Bir s*ktir git embesil. Kadının anneliginden sanane? Şöyle profiline baktım da insanlara acımasız yorum yapmaktan başka bir halta yaramıyorsun. Annelik dersi vermek sana kaldı sanki.
Fdsa Melekbebissssss ben diyorsun sen gerizekalı senin gibi zavallı bir annesi var o çocuğunun çok yazık siktir git şimdi seni nasıl bulduruyorum bak ben.
Fdsa Melekbebissssss sen benim anneliğimi sorgulayamazsın kadın, benim eşimin seni bulması 5 dakikasını almaz sen kime bu şekilde yorum yaptığının farkında değilsin şimdi 😉😉😉 görüşürüz canım senle rahat ollll
Fdsa Blackwoman canım ben onu buldururum sen rahat ol allah razı olsun o kime çattıgının farkında değil eşimin 5 dakikasını almayacaktır bu konu ❤️🙏