Hiç korkmayın eşim ben ve 6 aylık kızım pozitiftik. Eşimin işyerinde vakalar vardı ordan bulaştığını tahmin ediyoruz hala. Kızım ateşlendi öksürdü zor nefes aldı ama verilen ilaçlar şükürler olsun iyi geldi onlar daha çabuk atlatıyolar korkmayın. Belirti yoksa hele Allah’ın izniyle bişeycik olmaz. Siz kendinize dikkat etmeye çalışın. Rabbim tez zamanda şifasını göndersinn🤲🏻