Gunesinannesi mrb ben büyük boy 7 tane mama aldım sızın gıbı korktum bulunduğum ılde eczanede barkodu okuttuk sıkıntı yok dedıler. Aradım onlar toplu aldıkları ıcın uyguna alıyorlar ve bu sekılde uyguna satıyorlar. Ben kullandım sıkıntı yasamıyorum bıterse tekrar ordan alacam