Bende öyle düşünmüştüm ama büyüyen beşik çok yer kaplıyor artı çokta kullanışlı olmuyor dedi satıcısı. Normal mobilya beşik aldım kenarları asansörlü kaldırabiliyorum. Kızım 16 aylık halen yatıyor. Kalkınca da düşmüyor yüksek oldugu için. Şuan kızım en az 3 yaşına kadar bunu kullanabilir. Bi tane daha bebeğim olursa kızıma montesorri tarzı yerde Bi yatak alırım, dogan bebeğimi de bu beşikte yatırırım düşündüm..bence şuan park yataga devam edin. Büyüyen beşik pek alan kalmadı ya. Yinede araştırın isterseniz