Merhaba hanımlar 4 buçuk aylık oğlum var allah hepimizinkini bağışlasın 🌸 doğduğundan beri hiç aksatmaz sabah ve öğlen muhakkak kakasını yapardı kurulmuş gibi ama son bir aydır 3 günde bir yapıyor ama üst üste 2 kere ve hala çok sulu belinden taşırıyo sasece anne sütüyle besleniyo bu arada sizce bunun bi açıklaması var mı doktor kontrolünde sormayı unuttum