Merveemre Arkadaşlar oğlum 18 aylık ek gıdasini neredeyse hiç yememeye başladı çok sevdiği şeyleri bile artık atıyor yemiyor reddediyor ne versem ne yapsam biberona birseyler koysam onu da tutup içmiyor çareyi bulamadım. Aynı zmanda emziriyorm hala
Tatliskooo Merveemre uzmanlar zaten 1 yaş sonrası biberon bıraktırın bardağa alışsın diyor artık çok zor bence biberon ben oğlumu 8 aylıkken çok uğraştım alıştıramadım. Sütü piğetli bardaktan içiyor aylardır
Merveemre Tatliskooo pipetten de çekemiyor valla şaşırdım ne yapacağımı birsey de yemiyor nasıl olcak bilmiyorum çok zormuş yememesi