Nurhayat1212 Merhaba arkadaslar 1 yasinda kizim doktor kum doktugunu soyledi kucuk tuvaletini yaparken surekli kasiklarini tutuyor aciyor sanirim basina boyle bisey gelen varmi :(
canparcam123 Nurhayat1212 kıyamam yaa rabbim yardım etsin canım bol bol su içir sancısı kötüdür..benim oğlum 3 aylık iken her iki böbreğinde toplam 7 taş vardı ağlamaktan bitap düşüyordu morarıyordu artık
canparcam123 Nurhayat1212 iyi bir üroloji doktoruna götürdük karışık bi ilaç hazırladı tabi tadı iğrençti .içinde yüksek oranda asit ve limon tozu vardı verirken içim acıyordu dili hepsi kesik kesik oluyordu büyüdükçe geçtiler çok şükür şuan beş yaşına girdi