As3434 1.5 yaşında kızım kabız ne yaptıysam kakasini yapamıyor zeytinyağı icirdim kaç kere sürekli kabızlık çekiyo daha önce bağırsak düzenleyici aldım kullandım . Sürekli müdahale ederek yapıyor ne olur bi konuda bilgisi olan varsa yardım etsin
Sum87 As3434 doktorunuzla konusup probiyotik kullanabilirsiniz ve bebeğiniz yiyorsa yogurt çok iyi destek ve bol su
As3434 Sum87 hastaneye gitmeye korkar olduk probiyotik de çok kullandım yani sürekli müdahalede bulunuyorum suyu pek sevmez onu zorla iciriyirum yoğurt günlük beslenmesinde sıkça severek tüketir