Busraaktuncc şimdi şöyle biraz durum karisik bizim 😊 bebegim erken dogdu ama asilar biliyorsunuz ki saglik ocagi asilari, normal ilerliyor. Aile hekimi hep ayinin sonuna yakin yapalim ki kilo almis guclenmis olsun dedi. O yuzden oyle ilerledik. Aslinda 16 mayista kkk olmasi gerekliydi hemsiremiz ozel durumu bildiginden haziran ortasinda yapalim dedi bebegimin normal dogumu temmuz basinda olacakti. Ozel asilari ise daha farkli takvimlendirilmisti normalde haftaya olacaktik onu da 5 gun kadar kaydirdik hastanedeki doktoru ile gorustum sorun olmayacagini soyledi. İkisini ayni gun yaptirmak gerekirmis. Herhangi birini bir ay daha da erteleyemiyorum tabi. O yuzden ayni gun olacak bakalim ne olacak 😥