Bebeğimin üçüncü ayının bitmesine on gün filan var ve galiba dişleri çıkacak damakları kaşınıyor emmeyi reddediyor gündüz emmiyor gece emiyor sadece bende gündüz sağıyorum öyle veriyorum ay şaşırdım napsam acaba gündüz ne uyuyor ne doğru düzgün beslenmek istiyor az az veriyorum biberonla sağdığım sütten erken ama bu. Dönemde emmeyi bırakır diye korkuyorum her yolu denedim bir Öneriniz var mı bu durumum için 😞