BabyGroot bende oyle dusunuyordum ama burda bırcok postta bebegıme su verıyorum kaşıkla dıyen anne gordum bende kontrolde doktorumuza sordum.verebılırsın hatta o bıberonlardan al onunla ver dedı.İçtiğimiz suyu kaynatıp sogutuo vermemı soyledı.sonra suyla doymasın karnı dedım🙂 yok doymaz ıctıgı kadar ver o zaten aldıgını alır gerısını ıstemez dedı.hakıkaten de bırazcık ıcıyo sonra kapatıyo agzını bebegım almıyo🙂