Her bebeğin bünyesi mamaya tepkisi farklı olabilir ama Aptamil ile hep duyduğum yaşadığım şikayet gaz problemleri hazımsızlık asla tavsiye etmiyorum. ben aptamil prematüre olandan başlamıştım sırf prematüresi var diye kullanmıştım doktor verdi diye ama 2 ay perişan oldu çocuklar inleye inleye uyuyorlardı sonra sma ve Hipp karışık kullandım hala da öyle yapıyorum çok şükür kurtulduk gaz sancılarından. Bir de Humana bebek sütü berbat bi kalite bebek sütünde mama bildiğin köpürüyor biberonda hiç denemeyin bile.