EsilAyse Kızım 21 aylık , son 6 aydır çalışıyorum geceleri emiyor ek gıda herseyi yiyor ama geceleri hala emiyor 3 defa kalkıyor Ne zaman kesmem gerek sizce ? Kesmem için ne yapmam lazım
Dilekbrnc EsilAyse bende bekleyeyim burada 🙇🏼♀️ Oğlum 17 aylık henüz bıraktırma çabası erken diye düşünüyorum bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum🤷🏼♀️ Gündüz ek gıda yediği sürece çok aramıyor ama 3-4 kez mutlaka istiyor. Gece ise 4-5 kez veya her mızmızlanmasında emerek sakinleşip uykuya dalıyor 🤦🏼♀️ Emzik emmediği için mi bilmiyorum ama gece çok daha fazla arıyor su dahi içmek istemiyor nasıl başaracağımı bilmiyorum😔
Sumeyyeeasel Gece emmesi diş gelişimi açısından çok iyi değil.doktorlar da gece emmesini çok önermiyorlar 1-1.5 yaştan sonra gece kalkınca su verin ben öyle yapa yapa kestim sonra gündüzden kestim 😊
Organiktavuk Sumeyyeeasel suyu neyle verdiniz benim kızım biberon almıyor emmeden asla sakinleşip uyumaz gözü kapalı çıldırıyor
Sumeyyeeasel Organiktavuk suluğu ile verdim ve kızımı yanıma aldım sakinleşti sarılarak yattık alıştı bir süre sonra çocuklar alışıyor kızım yemek yemiyordu aşırı huysuzdu bırakınca düzene girdi çok şükür 🙏
Organiktavuk Sumeyyeeasel bende deneyeyim daha önce hep hüsranla sonuçlandı emzirmeyince daha çok sinirleniyor daha çok ağlıyor 🙈